'du är inte så mycket att hurra för du eller'

image419  image420

image421 image422


MASKERAD .

Kvällen började med att jag och emma blev klar runt fem kanske klockan blev , drog hem till lina , fixade klart allt och dom flesta började droppa in vid sju , halv åtta . Så alla var ju inte utklädda såklart , men måste säga att Sanna & Josef var lätt bäst , haha . sedan så festade vi på , snackade och umgick och hade det allmänt roligt . Otroligt trevligt att malin kom på festen , va ett tag sedan jag festade loss med henne , så det va roligt . sedan drog vi i allafall ner på fredos , där det var kareoke , och dom flesta sjöng , sedan vid 2 , så skulle vi köpa mat men det fick vi inte , jävla va sur vi va , så vi vandrade till sibylla , men dom hade stängde , skit saker med denna stad . men hittade på några rester från en curry pizza , så jag och ullis blev nöjd till slut haha . Så vi drog på efterfest hos lina , drog vel därifrån runt halv 4 , så då drog vi hem till malin och ante , drack lite där och sedan tog vi taxi hem .
Orkar inte gå in på några detaljer , men jag spelade in världens film utanför fredos som jag råkade radera , ett + för mig , eller inte , så nästa gång ska jag ta och filma ny .
somnade med en emma brevid mig , som tog upp hela sängen , men det var det nästa värt .
tack alla , för att ni är bäst helt enkelt .

____________

i dag sa vi hejdå till lina över en fika ,
så lina , HEJDÅ :( .. vi ses inom 2 månader , ta vara på tiden .
vi kommer sakna dig ju .
PUSS .

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

Du är underbarast babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback