Empty room .

image402
[lördags smink]

image403
[hjärt örhängen från hm]

i går så umgicks jag med ankan. hämtade upp henne runt fem sedan åkte vi till affärer och köpte lite till kvällen , och på vägen hem hämtade vi upp diva och skjusade maria vidare till kim . sedan så va vi hem till ankan pappa och åt mat , sedan vidare till mig och umgicks med systers och hennes vänner innan melodifestivalen började , så jag och ankan , och diva återvände till mitt rum och kollade på det , jag tyckte sanna nielsens låt empty room var underbart bra , och lasse lindh va grym , jag fick gåshund och tårar i ögonen eftersom själv texten va skriven till min kära vän nina , och hon satt även i green room , fick verkligen en starkare känsla av vad jag saknar henne i mitt liv nu när hon bor så långt i från , men baby om du läser detta , jag kommer och hälsar på snart , jag lovar :)
sedan fortsatte vi kvällen med att snacka lite med emma o dom andra och hade det mysigt , skjusade hem ankan och mattias runt 2 . och sedan gick jag och la mig .

PUSS.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback