Fotografier från i går .

image399

image400

image401


dagen va väldigt mysig hos maria , med många fina människor , hon blev glad över hennes present , nu kan jag skriva ut vad hon fick , hon fick en volume master , en som går så att håret får volym , och jag kan berätta att den fungerar ,så nu ska hela vårat gäng köpa en sån haha . När dom flesta hade åkt hem utom jag och ankan , så kom Anna och Elvin , va ett tag sedan man såg anna , hon har legat på sjukhuset , men det var riktigt trevligt och se henne , och hennes son elvin är super mysig . så vi vart kvar hos maria till nio ungefär , då kom pappa och hämtade mig och ankan och köpte mat åt oss , sedan satt vi hemma hos mig och kollade runt på dator , då ringde linn och jag skulle skjusa henne till tanja och till stan lite senare på kvällen , så vid halv tolv ringde hon och då skjusade vi runt henne , jennie och ullis . måste säga att man kan inte låta bli och garva när linn är med i bilden , lovar er att jag spelar in henne någon gång , i går hade hon lyckats släppa löss hennes jobbarkompis hund , så den hade glidit ner i ån , hon bara " han får vel skylla sig själv om han åkte ner " ... typ så haha , men hon hade såklart hjälpt den upp och värmt honom . eller henne . haha . hon är as roligt i alla fall . och ullis och jennie lika så .
så min dag i går var kanon bra ,
hoppas maria hade en ännu bättre dag , eftersom det var hennes dag .

nu ska jag ta något att äta .
ha det bra alla.
i kväll blir det mellon .
PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

fan vad lik jag var min bror på den där bilden! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback