Fredagen

började med att jag spenderade den tillsammans med emma & ankan på stan , inhandlade lite hårfärg och sånt dära. sedan hämtade vi upp emma på skolan och köpte kyklingsallad och åkte hem .
där började vi med håret , jag har nu blivit en aning blondare och tappade rätt mkt hår , men nu får det vara som det är , jag trivs rätt bra faktiskt . :) maria ska troligtvis klippa mig och visa mig bra hårprodukter .

sedan fixade jag mig , åkte hem till maria vid sex ungefär.
satt och snackade med johan och han är alltid så himla gullig när han är på lyset .
det värmer så mycket i hjärtat " vi skulle inte klara av detta utan dig sara .... fan vi skulle inte göra det " ... " absolut inte diva heller ... " åh puss på er , ni är min andra familj .

sedan drog vi över till ullis vid halv åtta ungefär . där fanns jenny , anna och emelie redan och ullis såklart. gud vad mysigt det va och träffa jenny , tror vi stod och kramades i 10 minuter och bara ååh . det var underbar . hon är min barndomsvän som jag nyss funnit tillbaka , sedan hittade hon sin kärlek anna i linköping och flyttade dit . Anna är en mycket bra tjej !

sedan kom det massa annat folk , vi satt och sjöng till spice girls och hade det otroligt roligt .
vi drog ner på krogen vid 11 kanske , dum taxi chafför som inte lät oss ha med oss vårat dricka.
så först drog vi på centro , där jag träffade kusinen , o massa annat trevligt folk.
sedan blev det kharma och när jag kom in träffade jag mina barndomskompisar och och och min kära söta vän Sandra , åh jag blev så himla glad , du anar inte :) .
sedan dansade vi loss hela kvällen , och jag bad jennies ragg köpa shots till oss haha .
och jag pratade engelska med linas killes kompis .
jag är sämst på engelska . men i kväll va jag bäst haha .

sedan blev ullis lite för full så vi drog med anna och jenny till sibylla och käkade mat där och sedan tog vi en promenad hem och jag sov hos anna & jenny , dom är så underbart bra !

FANTASTISK KVÄLL ! <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

UNDERBAR kväll, så glad jag blev när jag sog dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback