funderingar kanske blir verklighet någon gång?

Åh jag vill verkligen hitta något att sysselsätta mig med under dagarna. Ett extra jobb skulle inte sitta fel, skickade in några nu i går natt , så det känns bra . men jag tror jag ska ta med mitt cv och personligt brev till ams på nästa fredag så dom får kolla på det och avgöra om jag ska göra om något. Hoppas jag kan fixa en praktikplats , några förslag på vart man kan vara ?

Snackar med Mallan på msn , ska ses på torsdag och skicka in ansökningar och sådära.
jag hoppas vi kommer i väg.
tänk va skönt det skulle vara .
jag vill verkligen plugga , speciellt när det är något jag är intressead av :)
men vi får helt enkelt se.

nog med det, tankar i mitt huvud bara .
Puss på er alla.

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

det kommer gå bra för dig :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback