Helgen , underbar !

dålig uppdatering , jag vet .

men helgen har varit kanon bra , massa med spel tillsammans med sandra , emma , emma ankan & evve.

så i fredags kom alltså sandra till oss för att ha en helg med oss ,
vi hämtade upp henne vid halv åtta , innan de hade jag och emma sovit hos maria och vaknade vid 1 , och drog därifrån vid tre ungefär och färgade mitt hår just det , blonda slingor , så det är nu brunt med lite blonda slingor , ska göra mer sedan , tack emma <3 .  , ska försöka bli blond och senare ska jag bli rödhårig .

vi hämtade alltså upp sandra och lagade massa god mat och spelade en massa roliga spel , "med andra ord " + " så det kan låta " och sådära . kort spel också , och vad hette det blubbfisk ? man fick i allafall inte visa tänderna och så skulle man berätta en historia , så jäkla kul .

sedan somnade jag och sandra efter dom andra gått hem .

Lördagen .

vaknade vid 11 , när klockan ringde , orkade nästan inte gå upp men det vara o pallra sig upp för en färd mot valbo med sandra ankan evve och syster . vi köpte present till emma , en rosa väska , rosa tröjja , smycken och sådära , hon gillar rosa , :D .  GRATTIS BABY I EFTER HELG ^^ HAHA
sedan åkte vi hem , lämnade lite saker hos maria , åt god mat med mamma och sedan var vi i gång med spelandet igen , nu spelade vi galen pannan och det var galet roligt , sedan kollade vi på en läskig film , " i know how kill me " ... med lindsay lohan , va faktiskt sjukt bra , jag satt och kröp i hop mig med ankan och höll hennes hand lite då och då , och hade kudden framför ögonen ett par gånger haha .
sedan kom emma och evve tillbaka från tjejkvällen hos lollo , så då kollade vi på " på smällen " , måste säga att den va sjukt dryg och långtråkigt , jag och evve klagade på det för det mesta haha . sedan satt vi o snckade och jag och sandra somnade nog vid 3 kanske , när dom andra redan gått hem :) , kommer sakna dig i sängen i natt haha.

Söndagen 

vaknade av att mamma väckte oss alla , evve hade också sovit här , så vi åt frukost och spelade spel , lagade mat och skjusade sandra till tåget , som vi hade tagit fel tid på , men det fixade sig till slut haha , och sedan har jag rensat hela min dator typ , evve skrämde mig att den skulle gå i "kunkurs" snart haha ,
så nu ska jag fortsätta med det .
mer uppdatering ska bli :)
PUSSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback