Lördagen.

Vaknade upp av att en jenny kommer och väcker mig med ett stort leende på läpparna .
Anna och jenny bjöd på god frukost och sedan hämtade pappa mig .

jag kom hem vid 1 kanske.
åt god mat & duschade , blev nog klar runt fem kanske , rätt seg men ibland måste man ta det lungt för att orka med haha . sedan åkte jag och hämtade upp ankan och carro , åkte till deras pappa och sedan till ica och handlade fruktsallad till kvällen .

drog hem till dom en sväng och sedan vidare hit .
vi har gjort god fruktsallad och kollat på mellon , jag tycker verkligen att christers låt va skön alltså .
Skit samma vad som händer , det är kul för artisterna helt enkelt , sedan va även Amy grym .

sedan har vi spelat galen panna med emma mattias och sandra,
alltid lika roligt och trevligt med spel .


tack för en bra kväll ankan .
i hate you <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

Tack själv babe, jag totalhatar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback