Måndag

Måndag .

i dag gick jag upp runt 12 , duschade jag åt frukost. sedan tog jag halv 2 bussen till stan , där jag skulle möta malin för en mysig dag på stan . vi kollade runt i butiker och sedan satt vi oss ner på ett mysigt cafe och åt lite.
snackade om skolan och om lite studiebidrag och allt möjligt .

jag hoppas verkligen det löser sig med bidragen och allt . men de ska nog gå bra. det enda jag är orolig för är att jag inte skulle bli antagen , kan säga att det är min tur . men detta är mitt sista hopp på mitt liv känns det som just nu , om jag inte skulle komma in . så går jag nog under & krossas ännu mer inom mig . men jag tar mig alltid upp på någotvis , hur som helst hoppas jag att jag kommer in . jag kan inte bli mer redo än såhär . och tillsammans med malin skulle vara fantastiskt bra.

i morgon blir det att träffa Emma ,
ska in till valbo / gävle med henne och ankan och köpa present till maria som blir 24 år på fredag :)

PUSSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback