måndag

jahaja , då var det måndag igen då .

i dag har min dag sett ut så att jag följde med emma till hennes skola för hon skulle lämna en viktig lapp , sen fortsatte vi mot stan , där vi åt lite och väntade på syster och co . dom slutade vid 3 , så vi tog bussen hem allihopa , och hoppade av vid vår busshålsplats , där emma möte jonte , sedan gick vi hem till mig och bakade muffins .
sedan drog jag och emma hem till maria och snackade med henne , sen kom emelie och vi kollade på film , eller just ja , vi stängde av den och kollade på klipp på youtube.com , jag älskar den sida .

kom hem för en stund sedan .

fick även brev från Vägverket , måste knäppa nytt kort för körkoret , så får göra det i veckan , åker just nu utan körkort , men det får vara så . synd som fan bara . sedan ska jag på möte hos arbetsförmedlingen , måste vel det , hoppas dom kan ge mig en praktikplats elelr pengar . :)

i morgon ska jag och "familjen" in till valbo och handla det sista till maskeraden på onsdag .
jag och brudarna + mattias ska vara SAIK hejarklack , kommer bli kanon haha .

någon annan som ska ut på onsdag?

PUSS .

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

lycka till på ams :D jag älskar också youtube ;)

Snart lär vi ta våran vinkväll :)

Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback