Maskerad . Pippi blir Saikhejarklack .

image418

Maskeraden förra Februari .

Shit det är ungefär ett år sedan vi hade denna maskerad nu och jag var utklädd till pippi , det var verkligen hur roligt som helst haha . Emma jag & Maria verkligen dansade sönder golvet inne i stugan som vi hade hyrt.

Och tänk vad det har ändrats i vår kompiskrets .
men sånt är livet  :)

i kväll blir det fest hos lina , vi ska säga hejdå till henne för hon ska ut och resa jorden runt med sin pojkvän i ungefär 2-3 månader , eller mer , har inte riktigt någon aning om när dom tänker dyka upp här igen .
sedan har maria fyllt år , så då blir det att gratta henne lixom .
synd att man har tok för lite pengar på kortet , men det ska nog gå fin fint .

Så hedman är på väg hit snart , vi ska börja göra oss klar , sedan kommer nog ankan efter hennes prakik.
och syrran ska även med i kväll en sväng , :)

så vi blir hejarklack för saik , ska bli skit kul .
synd bara att jag inte hunnit någon saik halsduk än , men vafan sminkningen får ta och räcka .
och kanske vi tar något instrument från emmas syster .
så om ni ser mig ute , så har jag varit på maskerad och går inte så daligen haha.

ha det fint alla , nu ska jag hoppa in i duschen .
PUSS .

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

fasiken va sött :D älskar dig

Postat av: liindaq

VA SÖT DU ÄR !
! !

2008-02-20 @ 15:39:21
Postat av: Emmsan

Hahaha, ja vilken kväll :D Vill verkligen inte förlora dej Sara!

2008-02-20 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback