Melodifestivalen , såklart .

nej nu har jag äntligen kommit i gång med min dag , haha , hämtade upp pappa på jobbet och fikade med honom och mamma , sedan så har jag varit till farmors grav och sådära.
nu ska jag hämta ankan om 10 minuter , kanske dags att hoppa in i bilen .
kommer säkert missa början av melodifestivalen , men det gör inte så mycket eftersom BWO , är ut först , och jag är allergiska mot dom , usch och fy och blä säger jag bara , ett patetriskt band som spelar samm samma låtar hela tiden . sverige har ingen smak när det gäller dom . haha .

hejar nog på patirk isaksson , eller eskobar om jag kan nu heja på någon innan.
men vi får se , BWO är vel redan klara . tyvärr .

men ha de bra alla.
PUSS .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback