middag för två , blev för fyra. :)

jag har nu varit och kollat upp om jag kunde fixa fram ny garanti på marias present , men dom kunde inte fixa det , så nu känner man ju en aning nervösitet att den ska gå sönder . . men jag ska förklara det för henne i morgon , så det ska nog gå bra .

har även varit med ankan på dollar och ikea och fixat lite ,
sedan va vi och handlade och gjorde Tacolassange till oss och hennes mamma & hennes kille.
så det var jätte mysigt ..
nu sitter vi och slår in paketet , eller ankan gör det och hon är riktigt duktig .

fast ska ta oc hjälpa henne nu , ska hem till tio
så jag åter kommer kanske med något inlägg då. :)

tack ankan för du gjorde min eftermiddag bra ,
jag älskar att hata dig , det vet du va . <3


tack alla andra för att ni är bra.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

tack för att DU gjorde min eftermiddag bäst
jag älskar att hata dig också va
alltid alltid alltid
vi :*

Postat av: Malin

snygg banner! har du tecknat bilderna själv?

2008-02-15 @ 09:00:29
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback