min passion

image383 image384

i dag har jag försökt så gått det går att rensa mina örhängen & halsband , jag kastade nästan en halv ica kasse med massa skräp , och i dag rensade jag endast mina större örhängen , dom mindre finns mest inne hos systers rum och jag orkar inte ta tag i det haha . får göra det någon dag .
Som ni kanske märker är verkligen örhängen min största passion & även sjalar , kan knappt gå ut från en affär utan att nästa köpa med mig något , har blivit mycket bättre på det nu eller jag insåg att min ekonomi inte höll.
men när jag får ett jobb , då kan ni räkna ut själv att det kommer fyllas med mer örgängen i skålarna.

nu ska jag vänta tills ankan ringer , sedan ska jag åka dit och kolla på roomserivce . :)
PUSS.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback