när man inget annat vet .

image389

Jag vet att i många andras ögon är det fjantigt att ha en idol , men jag bryr mig verkligen inte.  min idol , min förebild & personen jag beundrar , är en person som har en betydellsefull plats i mitt liv. När man ibland gett upp om sitt liv , om sig själv , när man inte längre vet vart man står eller vad man ska göra. när det känns som hela världen sviker än , då kan jag gå in i denna persons musik och ta upp allt jag tappat bort . i hennes musik finner jag trygghet och en säkerhet i mig själv och hur personer i min omgivning står. Andledningen till att hennes musik betyder extra mycket över all annan musik i världen , är för att hon sjunger med sitt hjärta , alla hennes ord och meningar kommer där i från direkt . Jag känner äktheten hos den här personen mer än någon annan. Hon är en stark förebild , en person som visar att man kan klara allt i sina motgångar. Man behöver förebild i sitt liv för att luta sig tillbaka på när man själv är borttappad.

Jag vill att hon ska förstå hur mycket hon hjälper , har hjälpt , kommer alltid vara delaktig i mitt liv, på just detta läge.
Att jag fått chansen att träffa denna person ett antal gånger får mig att beundra henne ännu mer , hon visar med sin unika personlighet och sitt riktiga jag , att hon bryr sig. Jag går alltid i från plasten vi träffades sist med ett leende på läpparna och tänker , hon är personen jag ser upp till & hon bryr sig om mig .
Jag finner knappt några ord , och jag tror inte många kan ta upp denna inforamtion och förstå.

sedan finns det en person som jag delat alla dessa fina minnen med , och det är min vän Carro , jag vet inte vad jag hade stått i livet utan dig , du har funnit i mitt liv i ungefär 13 , snart  14 år och vi har tillsammans upptäckt denna person. Det finns ingen som jag delar såna här minnen med , än med dig och det är något jag kommer ta med mig livet ut . Jag älskar dig & för mig kommer du alltid vara speciell och en vän förlivet , hur långt vi än bor i från varandra så är det alltid du och jag .

Tack Sara , jag finner inga ord .

PUSS .

ni får tycka vad ni vill , men det här en del av mig , take it or leave it .



Första gången jag verkligen fastnade för denna människan , ungefär 4,5 år sedan nu .

Skriv en kommentar här
Postat av: Junitjej

Jag vill att du är med i min tävling:
http://junitjej.blogg.se/1202828750_vinn_ett_paket_frn_a.html

Postat av: liindaq

Hon är klockren ! Hennes texter är så bra ! Hon är beundransvärd ! Och jag är lite avis på dig för du fått träffa henne ;) höhö Hon är vacker att titta på! :) Ha en riktigt bra alla hjärtans dag söto !

2008-02-14 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback