så ska man tänka.

"Som om jag bryr mig om när han kommer hem. Näe, det vore ju sjukt om jag skulle kräva att han ska komma hem innan nån tid eller i nåt tillstånd. Då vore jag ju helt jävla rubbad i huvudet och då kunde det eventuellt vara dags för mig att spärra in mig på psyket."

Läste detta i Katrin Schulmans blogg .
Så jävla klockrent , det är det enda jag behöver säga .


vaknade för ett tag sen , jag drömmer sjukt knasiga drömmar nu förtiden .
i natt var jag i italien och bodde på en båt med två andra familjer haha .
men sjukt verkligt va det , och jag drömmer alltid om alla runt om mig eller tv program jag sett.
i veckan har jag bara drömt om Andra avenyn . och i går drömde jag om att jenny och anna kom och väckte mig.
( för dom skulle göra det ) .... i drömmen var jag vaken , då kommer jenny in " god morgon " ... man bara :O .. what.
haha . så jäkla läskigt .

aja . i dag blir det en luuung dag .
pusss.


Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

klart att vi ses snart :D Kanske kan träffas nästa helg eller nåt snart med Lindaq å ta några glas vin? :D UNDERBARA DU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback