Sammanfatta min dag .

jag börjar vid fem . .

åkte till gävle med maria , där vi gick omkring och kollade och en person som sålde saker i gallerian frågade något om vi va intresseade och avslutade det med " ni är vel 18" ... hallå ? jag är snart 21 och maria fyllde 24 . men lyckliga för det var vi ändå , kollade runt på hm och sånt , hittade i allafall en klänning och ett par solglasögon på gina tricot , sedan tog vi bilen hem och möte upp emma och emelie , skjusade dom .

sedan åkte vi hem till maria där vi gjorde nudlar och riskakor med kaviar , mitt första möte med dom ostkakorna , det var riktigt gott , sedan kollade vi på gossip girl och jag är kär i det programmet . och sen kollade vi mer på tv , kom hem nu runt 1.00 , så det var lungt ..

ska ta och sova nu , i morgon ska jag umgås med emma ... baka scones kanske ?
sedan blir det kanske centro .
PUSS.

och jag tänkte på bilen på väg hem vad jag skulle skriva.
kom bara fram till ......... att jag älskar min syster .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback