stop and star .

image390

Min dag blev som jag planerat den , jag var in till valbo tillsammans med emma & ankan , köpte presenten vi skulle köpa och det blev perfekt , kan inget avslöjas här , vet inte om maria läser detta , men jag tror faktiskt inte det . men jag älskar henne för det .

sedan blev det dollarstore en sväng och sedan willys.
åkte hem till maria och gjorde Mosacca och kollade på gossip girl .

________________________________________________________________

just nu känns det som jag hamnat i en paus igen , känner mig alldelse borta och vet inte riktigt
vad jag känner och tycker om allt just nu , mendet går över , jag lovar det .
jag ska aldrig bli som jag var under hösten 07 , no more .
i hope so anyway .

PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Em

Tack för igår!
Vi lär ses igen snart hoppas jag :)
Pussie

2008-02-13 @ 07:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback