ta vara på erna alla hjärtans dag om den är känns viktig för er .

image395
du får bli min alla hjärtans dag vän .



Jag har sagt i ett tidigare att jag inte alls är förtjust i alla hjärtans dag , jag tycker som sagt att det är en dag som man egentligen inte behöver , för du kan visa för din älskade att du älskar den personen när som helst , vilken dag som helst , det blir bara så ytligt med en dag där du måste visa det på . så jag tycker mer om spontana dagar , men som sagt , jag har inget emot dom som gillar det , jag tycker ni ska ta vara på dagen om den betyder för mycket för er .. jag ska fira min med en liten middag med min kära vän angelica . haha , man får ta hand om vännerna när man är ensam själv . och för mig är vännerna det viktigaste man har .

så mina vänner , jag älskar er och ta vara på dagen i morgon .

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

middag för två va!

Postat av: Sofie

Ja, dom är så himla fina och sällskapliga! underbara hundar! sån vill jag med ha, sen är dom inte så jätte vanliga i sverige heller :)
kram på dig!

2008-02-14 @ 08:15:40
URL: http://whataboutsofie.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja, dom är så himla fina och sällskapliga! underbara hundar! sån vill jag med ha, sen är dom inte så jätte vanliga i sverige heller :)
kram på dig!

2008-02-14 @ 08:16:12
URL: http://whataboutsofie.blogg.se
Postat av: liindaq

Jag håller med dig ! Jag låter väl kanske inte allt för entusiastisk i min blogg angående alla hjärtans dag, men under en jobbig tid inser man att de viktaste är att man faktiskt har varandra ! !

2008-02-14 @ 10:59:19
Postat av: Malin

Glad Alla (L)-dag söta du!
Puss

2008-02-14 @ 12:13:29
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback