Tisdag

Jag & mina konstiga drömmar.


Kan andledningen till mina drömmar vara , att det inte händer allt för mycket i mitt vanliga liv , så det måste komma ut i drömmarna?! , jag kommer i håg varje deatlj när jag vaknar . visst att det är normalt att drömma, men mina drömmar är helt skumma. aja , nog med mina drömmar .

jag har börjat fått jätte ont i halsen i morse , typiskt .
men men , jag vill nästan bli sjuk , som jag sagt några dagar nu , så man har en andledning
att ligga kvar extra länge i sängen och så.
för blir kloockan efter 12 , då får jag världens panik och tycker jag slösar bort min tid.
men vad har jag att slösa den på då? just nu ingenting , eller jo mina vänner såklart.

så i dag ska jag in till valbo med emma & ankan , vi ska köpa present till maria , även lina & bullen är med på den, men vi handlar den i dag .
sedan ska vi hem till maria , där emma ska fixa sina ögobryn och maria tjatade om att vi skulle göra mosacca, så vi får helt enkelt se om det blir så. just nu har jag inte många 0:or på mitt konto.

Jag kännde i dag att jag ville resa bort några dagar , så om någon har något erbjudande säg till :)

nej nu ska jag lyssna vidare på musiken som spelas i mina högtalar
och fixa klart mig .
Pusss.


Skriv en kommentar här
Postat av: Lia Florenz

haha jag brukar okså drömma kontsigt;S

Postat av: Zandrea

Tack

2008-02-12 @ 22:27:37
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback