Träningsvärk .

i går hängde jag med maria ullis och tanja på gymmet , och kan säga att jag har träningsvärk i dag haha , men det är bara o kämpa på  . efter träningen så åkte jag hem och duschade , hämtade upp emma & ankan och hämtade upp maria , handlade pizza och kollade på en mysig film som handlade om en magisk leksaksaffär.
Sedan skjusade vi hem Emma och tog en tripp på stan i över en timme kanske , sedan åkte jag och maria hem och kollade på tv , gick och la oss runt 1 , kunde inte somna tack vare grannarna som hade fest , spelade konstig musik och jag kröp sedan ner hos maria o  johan och snackde med dom , men sen åter gick jag med diva till vardagsrummet och försökte sova vidare , grannarna spelade " vifta på händerna fjortis & kebabpizza " , bla .. men det gick att somna till slut haha . nej nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite , Blir Mellon i kväll med Ankan , några fler vet jag inte ännu .

PUSS .

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

ja, verkligen. du och jag... hela veckan typ!
vi blir fan ifrån varandra halva sommarn :( INTE BRA.
jag ringer dig snart babe :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback