välkommen våren .

jag vaknade av att solen trängde in genom persenerna , (hur det nu stavas) , så jag har gått upp , ska göra mat nu och sedan ska jag ut på en promenad , och sedan vid fyra ska jag möta upp brudarna och göra nytta på gymmet. det ska bli skönt , hoppas jag inte får lika träningsvärk i ryggen , det har varit / är fortfarande lite jobbigt . men det är så det blir när man använder muskler man inte brukar använda .

sedan ska jag och maria laga någon middag i kväll och se på någon film.
Veckan är obokad , eller jo vi snackade om sthlm med marias bror & flickvän .
så vi får helt enkelt se hur vi gör.
hoppas alla har det bra i vår vädret .
jag älskar det .


Puss & Peace .

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

Härligt med sol :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback