vänskapsord hörs viskande i bakgrunden .

image394


Jag drog hem till ankan runt fyra , så vi började baka muffins men dom blev inte alls lika bra som vi fick dom förra gången , så det va lite små synd , men annars va dom goda :) .

sedan har vi kollat på tv och bara myst .
jag tycker om att umgås med dig . .  du och jag !

Jag åkte hem vid nio ungefär , sedan hämtade jag upp syrran och pappa och kom hem för någon halv timme sedan , så nu ska jag snart hoppa i säng för jag börjar få ont i halsen och i morgon ska jag jobba.
förmodar att jag måste dit efter två , för mamma har bilen , men det löser sig alltid :)

Tack för att ni finns vänner.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

jag älskar att vara i din närhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback