Värst vad jag blir lätt tårögd .

jag har märkt det , dom senaste filmerna eller något jag sätt så rinner tårarna hela tiden , eller som nyss , när jag läst i en persons blogg om att hon förlorat en hund , då bara rann det , jag fattar inte riktigt hur lätt jag är till tårar just för tillfället , men jag kan bara visa tårar när jag är själv , annars kan jag inte det . eller jo ibland , beror på vem jag har runt om mig och min bästa vän maria , henne kan jag visa för , det är skönt .

jag hade tänkte sett på king kong i kväll , men den kändes alldelse för lång ,
så nu ska jag ta och kolla på någon annan film eller tv program .
sen blir det att låna syrrans dator och kolla på¨andra avenyn .


grattis sandra & sandra på namnsdagen .
<3


puss

Skriv en kommentar här
Postat av: Zandrea

mina tårar rinner också jätte lätt ;D

Om du menar mig, så tack min bästisbaby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback