Allsång .

Kom ungefär hem för en timme sen från att jag varit i stockholm med Amanda och Tiffy.
Amanda hämtad eupp mig runt 15.00, eftersom hon hade jobbat natt kom vi i väg rätt sent.
hämtade upp tiffy och var i stockholm vid 17.00, men tack vare rusningstrafiken tog det otroligt lång tid
innan vi var på plats. kom dit runt halv 7 utanför Skansen .

Riktigt bra väder fick vi också , synd om Emma o gänget som också var där, som råkade ut för regn, (ni är söta).
VI såg inte riktigt så bra , men ibland så , men jag o Amanda dansade o sjöng till några bra låtar där.
sedan köpte vi mjukglass (jag) .. och tiffy bestämde sig för att Stanna för hon hade träffat Lisa där .
Så jag och Amanda mötte på Emma o gänget , snackade med dom och sedan drog vi med färgan över till
vår bil , så åkte vi från stockholm runt 23.00 , va hemma i sandviken 00.30 .
Tack för en riktigt fin dag Amanda & även Tiffy .
Amanda , riktigt skönt att snacka ut med dig, du är fantastisk .

Bilder kommer senare.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

GUMMAAAAN! knäppte du kort på min uggliiii åt mig???:D

2008-07-02 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback