det steks .

alla ligger ute och steker för fulla muggar , jag och oskar hamnar mest i poolen (jag måste varit en fisk i mitt förra liv) haha. i kväll ska vi till torriveja och shoppa lite och äta ute, får se om jag o johanna stanar kvar och festar loss, man blir ju rätt trött efter en dag i solen. men då är det gott o svalka ner sig med en drink :)

jag saknar er tjejer .
hoppas ni har det bra , vi får ta igen all tid när jag är hemma igen :)

nej nu ska jag ut o knäppa kort . :)
(malin din kamera lever och är kanon bra!! )

PUSS


(inte min bild)


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

Hihi, miss u my fish!! haha gud va bra att, you know...With canon you can;) hahaha

älskar dig min firre!

2008-07-23 @ 01:31:10
Postat av: Katarina <3

va heter platsen där ni bor och va heter hotellet lr huset ni bor i? saknar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback