hej

i går var vi borta hela dagen, åkte och käkade lunch på ett ställe rätt nära här.
sedan så drog vi till en strand som ligger 3 mil här i från, för att leta snäckor.
men de fanns inga där, så vi badade där i 2-3 timmar sedan drog vi vidare till La manga.
där vi hittade några få snäckor. den straden eller stället var hur fint och coolt som helst.
dit skulle jag vilja åka igen ! :)
sedan köpte vi mat på affären och åkte över på en ö och hade picknick, kollade på båtar och solnedgången.
sedan åkte vi hemåt och hoppade direkt i säng, för vi skulle upp tidigt i dag.
så vi somnade runt 00.00.

i dag gick vi upp 8.00 för att åka på marknad, helt skum marknad. dom säljer till o med djur.
sedan så gjorde jag o johanna en tatuering, (samma) för plojgrejens skull. (inte äkta).
kom hem vid 11.00 käkade mat och nu har vi badat o solat. ska ner nu igen  ! :)

PUSS,

tjejer jag saknar er mest <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

blåbär saknar hallon

Postat av: Amanda

saknar saknar saknar dig min fina vän <3 <3

Hoppas du mår bra.

Jag har badat massor nu :) det är så sjukt varmt hemma mu...

PUSS

2008-07-27 @ 16:44:17
Postat av: Katarina

vi måste ses när du kmr hem...saknar dig<3 vilket datum kmr du hem? ska du till ams nå i aug för de där med jobbgarantin lr? vi ses snart, simma lungt:)

pusss <3

2008-07-28 @ 14:23:26
Postat av: Nattis

Åhh Sara!! jag saknar dig så otroligt mycket och du kan inte förstå hur mycket jag behöver dig.

Löveu

2008-07-28 @ 18:13:25
Postat av: Angelica

SVAR: Ja, visst var bilderna snygga? Haha. Jag saknar dig, kom hem nu va! Du är bäst. <3

2008-07-28 @ 20:54:23
URL: http://adilen.blogg.se/
Postat av: Brallan

SAMBOOOOO! kom hem nura!

Det märks så jävla bra att du är borta vännen, sånt jävla tomrum du lämnar efter dig!!

När du kommer hem blir det myyyys!:D

<3

2008-07-28 @ 22:28:40
Postat av: Brallan

Företen, jag har fått hem papper från CSN..måste skriva i vilken skola vi ska plugga i och vilken kurs.. men lite skumt, för de skrev vi ju???!! haha

2008-07-28 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback