hej

MIN BRALLAN :
du måste åka hem till mig o hämta pappret och skriva i det och skicka tillbaka det :)
min moster bor hos mig !
Kan du göra det ? annars försök ring mig ! :) <3


hej mina vänner.
dålig uppdatering när man är så långt i från er.
har varit ute och sett oss omkring i spanien , i går på kvällen drog vi och käkade i byn och sedan minigolf.
i dag var vi till benidorm , helt otroligt fin stad , och vilka skyskrapor (tänker på hur du får uppleva det i new york amanda ) . vi drog till ett vattenland som låg högt upp på berget, otrolig utsikt. där åkte vi massa grejor, speciellt the black hole, helt svart när man åkte, såg ingenting, men tack vare johanna så tog jag mig igenom mig det och det var skit roligt.

sedan har jag o oskar såklart badat i poolen, 32 grader varmt, hur underbart som helst. måste ta vara på den ju ! men vänner, om jag är grön i håret när jag kommer hem(tack vare kloret) så ta det med en nypa salt ;) men ska nog färga det rött när jag är hemkommen ! :)

men hoppas ni har det underbart bra i sverige (har hört att de är bra väder, passa på)
Jag saknar er babes <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

oooh det var så kul o prata med dig över sms idag : )

Längtar såå mycket tills jag får krama om dig!

PUSS <3

2008-07-30 @ 01:12:16
Postat av: Brallan

åh gullet!!

Det ska senast vara inne den 25/8 så det är lugnt, men vill du att jag ska skicka in de så gör jag det, men annars väntar jag med att skicka mitt tills du kommer hem:D

miss you so!

<3

2008-07-30 @ 01:38:39
Postat av: " Borlänge " ^^,

Ååååh! alla saknar dig vännen :) Tillomed jag ! jätte mycket, så länge sen vi sågs nu "/

Jag får se till att skaffa pengar så jag kan åka till dig när du kommit hem och slappnat av och vant dig med sverige igen ^^,

Jag älskar dig Sara Therese Eriksson ! <3

/ Din Sandra :)

2008-07-30 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback