hej mina vänner

i går var vi in  till torreveja och gick på marknad, hittade en ur söt klänning och en hel del andra saker som jag inte köpte. men det kommer fler dagar som sagt . :) Maria , hittade massor med kopior men otroligt dåliga, så ska leta vidare :)

sedan åt vi på resturang och jag drack pina colada , INTE alls som jag tänkte mig, smakade alldelse för mycket cocos, så det var nog den första och sista gången ^^ haha . sedan så slappade vi vid poolen och kom i säng runt halv 1 .

i dag har jag inhandlat frimärken och vykort, ska ta och gå ner och skriva dom nu
och sola mera , och bada , har lovat oskar det haha.

hoppas ni har det bra :)

Katta : Quesada heter stället vi bor i :)
otroligt mysigt . !


PUSS PÅ ER <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Katarina <3

okej tack:)söt du är:) vilket bolag bokade ni från? de ser så fint ut, skulle kunna tänka mig åka dit du är, hehe:) du missar inte mkt här hemma kan ja lova, de är bara igår o idag som de är soligt o skapligt varmt, men annars har de inte vart nå bra väder, hehe saknar dig <3

2008-07-23 @ 14:31:09
Postat av: Amanda

Heej hjärtat!

Allt är bra,hoppas du mår bra.

Lövängsvägen 21,81162 Sandviken är min adress :)

Saknar dig otroligt mycket, HELT klart att vi måste ha en Amanda-Sara kväll bara du o jag!



Love U so so so!

Kraaaaaam o Pusssss

2008-07-23 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback