Hejsan .

jag har ungefär haft fullt upp hela dagarna, därav inget bloggande.
har varit på standen och umgåts med vännerna och lite sådära.

i dag drar maria o nattis till uppsala , *buhu* , tråkigt men sant.
hoppade över den resan eftersom jag inte har några pengar + att jag åker ju ändå bort nästa helg.

så jag ringde nyss till malin och checkade läget , kanske ska jag hem till henne senare.
om inte annars kanske se en film hos katta o dennis.
Sedan så snackade jag med amanda, hon är hemma i morgon , kanske att jag ska träffa hennedå.
malin var partysugen , inte amanda, så jag har lite alternativ .  Så kanske det antingen blir fest eller filmmys. vi får se :)


Tänk att jag flyttar snart .
2  och en halv vecka i spanien,
sen är det cityfesten.
sedan bär det av till leksand den söndagen den 17 aug ..

så är det. men gud vad jag kommer sakna folket.

nej nu ska jag mysa med syster.
PUSS


Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

hihih, vi äger!

puss på mitt flygplan;)



"De gör hon.."

2008-07-12 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback