hello .

stranden har varit vår aktivitet i dag , försöker få den sista färgen innan hemfärd på tisdag.
mitt hår börjar bli grönt , så nu ställer jag min fråga till er , vilken färg får det bli när jag är hemkommen?

saknar er där hemma.
hoppas ni tagit vara på den solen som funnits.

Brallan:
vi fixar de dära när jag är hemma.
shit snart flyttar vi .
åh jag saknar dig <3

nu blir det mat , vi hörs.
PUSS !


Skriv en kommentar här
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra dag. :)

Postat av: Katarina <3

men du har ju idag, lör ,sön o måndag att sola oxå ju:) hehe saknar dig <3

2008-08-01 @ 11:05:46
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/
Postat av: MallanBrallan

hej älskling, saknade dig som fan på pride, jag och nattis gick och sakna!!



a vi fixar det i veckan:D

kom hem nu för faaan haha..puss puss saknar och älskar dig!!

2008-08-04 @ 00:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback