hello babes

tar en paus från solandet och lägger in några bilder ! :)



på flyget ner.


vårat hus .


första dagen


mysigt.


på väg till stranden



röda . .


oskar vid stranden


stranden .


jag o johanna !

Skriv en kommentar här
Postat av: Nattis

Åhh vad jag saknar dig!!

<3

2008-07-22 @ 17:37:58
Postat av: Angelica

Åh, ni verkar bo ashärligt. Och lite röd har du blivit också ser jag. Jag saknar dig va! <3



Woho, du har ju sammalika bikini som moi :)

Postat av: Brallan

åååh, fy fan va kul ni ser ut att ha..eller mysigt iaf haha!! Du får hälsa så mycket:D speciellt till emma:D Jag börjar snart räkna ner dagarna vi flyttar gullet, jag kan bara inte fatta det, fy va kul vi ska ha!! seså njuuuut!:D

<3

2008-07-23 @ 01:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback