mycket har hänt sen sist.

i tisdags blev inte alls min dag som jag planerat. linda ringde mig och jag hängde på henne linn ullis och lina till stockholm, lyssnade på musik o snackade på vägen ner, riktigt mysigt.

när vi kom fram åkte vi först till linns lägenhet , sedan mötte vi upp fia och sen drog vi och käkade.
sedan drog jag linn ullis och linda till skansen för att gå på allsång på skansen.
dom ända som var bra var the poddels. eller hur dom stavas. :)
vi satt inne på öltälet, och diggade och hade riktigt roligt, här började tjejrna bli dragna.

sedan drog vi hem till linn, fixade oss och sedan var det gay klubb som stod på schemat.
vi åkte med bil till ett ställe som heter torget , där vi tog lite och dricka, bara killar där, och såklart gay.
snackade med några och frågade efter ett dans ställe, åkte till centrum, gick på något som hete naget. eller något.
var ungefär 20 kvadratmeter stort. hur litet som helst, så vi drog direkt.
tog bilen till söder och gick på 2-3 ställen där. 54 var riktigt bra. så vi drack och dansade loss där.
sedan drog vi och käkade på seven eleven och sean var det hemfärd som gällde. jag var nykter och fivk köra hem.
vi fick även böter på cupen men fyfan va roligt vi hade. kom hem runt 06.00 .
TACK BRUDAR , ni är guld värd

i går vart det party , innan det hängde jag med malin , i valbo och hemma hos mig.
vi gjorde oss i ordning här , sedan drog vi till linn och drack en massa.
shit jag blev rätt dyng där ett tag, men hej vi kom in på krogen , ( eftersom det var brolle som spelade trodde vi inte att vi skulle komma in) .. men de gjorde vi. där inne dansade vi loss och sjöng til riktigt skön musik. drack en massa gott och hade det roligt. på vägen ut sedan , blev min kamera dränkt i malins väska, för jag tappade den och där i låg en flaska med cider. men men , det är så typiskt när det är 2 dagar kvar till spanien resan, men malin kanske skulle låna ut sin system kamera, hoppas hon fortfarande vill det.

HEJ , GRATTIS TILL MIN PAPPA SOM FYLLER ÅR . <3
vi ska snart fira honom , släkten kommer snart.
måste fixa mig.
sedan ska jag mysa med ankan och träffa diva hoppas jag.
PUSSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

klart jag vill babe!:D

var sån jävla otur igår!!



Älskar dig tack för igår, puss

2008-07-17 @ 17:59:21
Postat av: Katarina

fy fan vilken otur du hade..

2008-07-17 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback