PUSS MINA PINGLOR !

ÅH ... jag blir så tårögd ... " det är inte lika kul om du inte med " ... "vi kan inte åka utan dig säääärrrrra "  .. :D haha .
Åh massa , nu ska mitt tjejgäng hoppa över grönan , för att jag inte kunde följa med , men även för kostaden ..
men nästa gång ska inget hindra oss .

nu har jag varit hos linn och hoppat studsmatta med nattis och grillat med vännerna ! :D
sen vart de kharma ... V.I.P .. tack vare Amanda .
Kom nyss hem , sängen nu , ska upp 8.00 och jobbet kallar 10.00 , ska ju jobba med Johanna ! :D
nej pusss på er .


TJEJER ,, jag älskar er. <3


MISS U.

Skriv en kommentar här
Postat av: Jenny

jaha okej trevligt:D

Postat av: Brallan

Älskar dig hjärtat..men jag bangade mest för att du inte kunde följa med, pengarna kvittar, du är mitt allt vännen :D

<3

2008-07-08 @ 20:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback