stranden .

i dag har vi varit ner till the beach , herregud va fint det var (eller det är det vel alltid utomlands).
före det så solade och badade vi vid våran pool.
Jag har bränt mig rätt rejält, känner det nu (tänk vad det kommer kännas i kväll)
Jag har tyvärr inte lagt in några bilder än, men det kommer vell antar jag :)

vi lever på här och graderna är över 30 och även poolen ligger runt 30 grader.
tyvärr så har jag gjort illa min tå , och så, och därav inge skönt att bada i havet.
tack vare saltet, men men :)

vi dricker iskalla cider och dinkar, :)
och spelar spel och myser.

får se om vi drar in till stan någon kväll, jag o johanna funderar på o gå ut o dansa.
skulle vara as roligt.
men nu ska jag kila.
SAKNAR ER .. :)
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda!

Sara Sara Sara ta första bästa plan hem för Amanda saknar ihjäl sig efter dig :) Låter som ni har det toppen, vad tyckte du om huset? Håll utkik efter morfas hus, utanför er grind huset längst ner i backen med två fåglar på tror jag, lite osäker. önskar att vi också hade lika bra väder hemma men - ICKE! Ta hand om dig nu hjärtat, miss u alot alot puss puss min skatt <3<3<3<3

2008-07-22 @ 00:13:36
Postat av: Brallan

Sara!! Saltvatten är bra för sår!



Älskar dig!;)

2008-07-22 @ 02:20:44
Postat av: Katarina <3

avundsjuk ja blir på dig:) hoppas du har de underbart och att du hittar nå fint att köpa åt dig:) hihih saknar dig<3 vi måste ses när du kmr hem o innan du flyttar...känns konstigt att du ska flytta ju..:/ pusss<3

2008-07-22 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback