the beach baby .

kom nyss från stranden , har bränt mig lite för mycket haha .
jag johanna lena o olle drog dit, dom andra blev kvar i huset.
orkar inte skriva mer.
men vi har haft en kanon bra dag hittils , varmaste dagen nu .
skickade även i vg några vykort i dag ! :)
PUSSS

saknar er <3


Skriv en kommentar här
Postat av: Katarina <3

okej, de va inge bra att du bränt dig.:/ då får smörja in dig riktigt ordentligt.. saknar dig med , hehe <3

2008-07-24 @ 17:57:21
Postat av: Amanda

gaaaaah vad jag saknar dig, så tomt hemma utan dig. Jag hade verkligen behövt dig idag :( var en lite halvt jobbig dag. Hooppas du mår prima o lever loppan i Spanien, sett några snygga spanjorer än då? ;) <3<3<3

2008-07-24 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback