tillbaka .

efter att jag inte orkat bloggat under lördagen och söndagen är jag nu tillbaka.
I lördags blev det jobb , mellan 10-17 , på kicks i valbo , gick jätte bra och det var roligt o jobba med johanna.
sedan efter några samtal , så bestämde vi oss för att åka till västerås på power meet.
så vi drog vi väg runt halv 6 , Lindas bil hade redan åkt före.
vi kom fram till västerås vid halv 8 , där vi hamnade i en bil kö i 4 timmar.
vi kom fram till campingen till slut där vi satt upp maria och kims tält , väldigt fint haha .
eller så inte , (bild finns hos Nattis) .

Så jag och malin va där i 30 min, sedan vände vi , käkade och drog hem.
Jag körde hela vägen hem ungefär , kom hem runt halv 3-3 .
Då var det bara o hoppa i sängs .

I går firade jag min kusin oskar som fyller 11 år på onsdag.
Vi har hos dom och fikade och myste och pratade om spanien resan, hur mycket vi måste hinna med.
JAG LÄNGTAR !

Sedan i går sov jag över hos nattis , vi lagade mat och hade det otroligt mysigt.
Tack stumpan .

Nu ska jag slappa framför tvn .
återkommer senare.
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

hahahah dom korten måste jag se..kims och min hjärna funkar inte att slå ihop hahahaha!

2008-07-08 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback