Underbart bra söndag.

Började med att jag , amanda och malin bestämmde oss för att träffas.
vi åkte och handlade tacos , eller jag och amanda gjorde det, sedan drog vi hem till malin. VI lagade iordning och satt i gång en film, vi åt så vi blev riktigt mätta och sedan när vi kollat klart på filmen bestämde vi oss för att vi ville hitta på något.

så vi drog till trebo och spelade minigolf, kom tyvärr sist, men hej grattis amanda !! haha .
riktigt mysigt var det.
sedan drog vi till amanda och spelade kort och umgicks och myste.
jag har haft en riktigt bra söndag . tack för det .

Amanda, helt ärligt.
hur ska jag kunna klara mig i 1 år , nu när jag äntligen funnit dig.
du är en fantastisk människa, som sprider så mycket glädje i mitt liv.
tänk hur fort vi lärt känna varandra och vilken fin vänskap vi fått fram.
detta får vi inte sabba , åh du betyder otroligt mycket för mig.
ett år, det ska vi klara !

nu ska jag försöka vara vaken till ankan kommer hem.
ska försöka träffa henne i morgon (hoppas du har tid!), eller vi måste ! :)
PUSS

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Åh jag blev helt rörd av ditt inlägg!

Helt ärligt tillbaka, så känns det sjukt tråkigt att vi båda två flyttar åt HELT olika håll. Men med teleforn tider och massor av mejl kommer vi klara detta :) Får lite panik stundtals hur jag ska klara av detta, vill inte vara ifrån dig :/ Alla borde ha en vän som du, du är en klippa i mitt liv där vi ska tillsammans ta del av massor av roliga saker!



and Sara, you might be visiting me in the united states (hihih) I do really hope so!

PUSS<3<3<3

2008-07-14 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback