Ännu några dagar i mitt liv .

så vad har hänt i mitt liv dom senaste dagarna då ?

inte direkt allt för mycket , men i söndags så va jag hemma rätt länge och bara va med familjen, sedan drog jag vidare till maria tillsammans med nattis , va tvungen att ta tillbaka lite kläder och skor som jag hade glömt i marias väska . sedan så kollade vi på tv , och kollade på bilder från festen , tyvärr glömde jag min kamera , men jag var rätt effektiv med marias kamera så det blev sådära 100 kort under kvällen eller så , men jag lägger in några så fort jag får hem dom till min dator , men som vissa vet så accepterar inte min dator alltid popuppfönstren så jag kan inte alltid lägga in bilder eftersom den låser sig då . men men .
sedan i måndags , alltså i går , så hämtade jag nattis på hennes jobb , åkte hem till henne , satt vid datorn medans hon duschade och sedan åkte vi och köpte sushi . inte jag , men till henne och maria . sedan åkte vi till maria och kollade på tv och maria klippte nattis , sedan åkte vi hem i rätt skaplig tid . hämtade upp mamma och sedan blev det tv och sängen som gällde .

så i dag , ska jag faktiskt träffa dessa två igen , jag mår bra i deras sällskap , kanske även Sanna ska vara med , det vet man aldrig , hoppas . så vi ska göra någon mat och kolla på film . får se om det blir Alvin och gänget.

Sedan i veckan har jag inget direkt bestämmt , måste söka lite jobb och uppdatera lite papper och sådära , sedan får vi se , kanske att jag följer med familjen till motala om dom åker dit , känns som det inte är någon ide att stanna hemma eftersom jag inte har några pengar alls och det brukar alltid gå åt under helgerna .

måste även skriva ner att jag är glad att jag har dom vännerna jag har i dag.
ni får mig att orka med allt .

Sen ett meddelande till mallanbrallan , du baby , vi måste se till och försöka ses nu även fast du är värkslusk , så vi kan fixa med papprena och sådära , vi ska till leksand i höst ! eller ja förhoppningsvis .

ha de bra allihopa .
förlåt om jag är dålig på att uppdatera men ibland blir det så .
ska försöka förbättra mig , kommer bli bättre när jag fixat min dator .
PUSS & Kärlek .

<3


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback