Borlänge .

image453


i dag ska jag åka till borlänge ,
till min vän Sandra . Jag Tar med mig min syster , så vi blir där till Söndag kväll ungefär , så vi åker runt 18.30 i kväll . det ska bli mysigt . jag har verkligen saknat henne . och hon är en vän man behöver , synd bara att jag missar nattis fest men lovade att ta igen det en annan helg . :)

I dag ska jag troligtvis ner på stan och träffa nattis och fika med henne ,
har inte hört något från henne än , men jag ska ta halv två bussen , så det är en stund kvar tills dess haha.

så jag ska ta och duscha och packa snart .
måste fan köpa nya skor .
mina gör ont :( .

några tips på bekväma skor som är snygga till leegings ?

PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Emma

MINA SKOR, MINA SKOR, dom är as heta till leggings och benvärmare :)

GO FOR IT GIRL ! (Y)

2008-03-07 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback