fest trots allt.

nu har jag ätit god påsk lunch med familjen och maria, sedan har jag syster och maria bara slappat, sedan så fick maria med mig på fets i kväll, så hon fixade "rosett" frisyren på mig , (bilder kommer sedan) , sitter just nu hos maria med emelie och syster , hon hålle rpå ochj fixa sig , så jag ska hem snart och börja göra i ordning mej , sedan skjusa mamma och pappa till min moster och skjusa johanna, elelr om dom skulle ta bilen själv, vi får hela enkelt se.

så det blir lobby i kväll , men jag får ladda upp med halstabletter och skit i väskan.
så åke rjag nog hem direkt efter krogen , OM jag kommer hem haha .

nej nu ska jag hjälpa maria .
PUSS på er .


Sandra , ska du med i kväll?
hör av dig utifall hjärtat :)

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback