Gossip girl .

i går bestämde jag och maria oss för att ladda ner hela gossip girl serien , och vi började kolla på den runt 8 kanske , sedan åkte vi i väg och hämtade pappa , mamma & emma och skjusade hem dom , och hämtade upp emma & ankan för att se vidare på serien , vi slutade med sista avsnittet vid 4 i morse ungefär. gud vilken bra serie och jag vill bara se mer . och det händer riktigt mycket nu dom sista avsnitten .  

men innan det i går så gjorde jag och maria mat , jag va med syster och emelie i valbo en sväng och tog det lungt bara .

i dag

har jag städat mitt rum , råkade städa så att min spegel ligger nu på sängen och jag får inte upp den på väggen , den väger allt för mycket , och sedan har jag bara varit hemma , snackat med maria i telefon x antal gånger . ringer varandra sådära 1 gång i timmen . sedan har jag även fyllt i en blankett som ska in i morgon till ams , så jag ska vara där vid 10 , lite trötttsamt att gå upp tidigt men ibland behöver man det .

nu ska jag kila och se på gynning , eller ja det börjar snart.
puss .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback