hon är värd det , så värd det !

i går var sov jag över hos maria , för jag hade visst lovat henne o skjusa henne i morse på fyllan haha , så det var bara att ställa upp . Så hon väckte mig runt 9 , och då var det bara att gå upp och fixa sig och dra in till valbo & det var värd besöktet , för min babe fick jobbet hon verkligen velade ha , glad glad glad ! så nu ni , nu är världens bästa säljare ute på marknaden igen ;) . haha . sedan kan även jag tjäna lite på att hon fick jobb , kanske jag får chansen och få några timmar på kicks i valbo i sommar , chefen skulle ringa mig när hon schema lagt , det skulle unna mitt cv , :) annars vad händer ? JO , min vän Sandra kommer hit i dag , ända från borlänge haha , så vi ska mysa hela helgen och ha det bra, kanske att det blir middag på resturang med brudarna i dag för och fira maria , vi får se :) .
men glad i hjärtat är jag att hon är på väg hit :) .
ha det bäst alla.
jag ska ha en underbar helg.
puss .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback