i love you

Gårdagen inhöll hemmalagad pizza och filmen alvin och gänget tillsammans med Maria Nattis & Timo .

_______________

vaknade i morse och märkte att min röst var helt konstig , inte ont i halsen , lite täppt men inte mer.
aja , kul att den låter skum , bättre nu men vafan .
Sedan är det bestämt att vi inte åker till motala ,tack vare vädret , så det blir en lugn helg , har ju inga pengar som sagt, får dom på tisdag.
Nu ska jag hem till maria och slappa framför tvn med henne , vi orkar inte gör något annat.
Nattis och Sanna va sugen på bowling , men som sagt inga pengar . :( .
jävla skit .
måste ta tag i de här , men finns det några jobb ? NEJ !
men men .

jag och pappa har påskpyntat lite , skit mysigt .
så dom som har vägarna förbi här , kan ju tiita förbi så ser ni påskris på bron :) haha

nej nu måste jag klä på mig ,
hade nyss en aniskits mask på mig , skönt , speciellt efter en varm dusch.

så ha de så bra alla.
tänk på att ni är värdefulla !

mimmi , du är speciell för mig!

tack & puss.

Skriv en kommentar här
Postat av: linnea

haha var alvin filmen bra? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback