If I could .

image446

Måndag , en ny vecka och nya utmaningar eller vad ?

jo faktiskt , jag ska börja en ny kurs typ på ams , jobb garantin för ungdomar , dom har valt ut vissa som ska få göra det , så det känns bra , leta jobb och förhoppningsvis hitta något samtidigt som man får bidrag .
jag ska troligtvis påbörja det den 5 mars .

så vad händer i dag .
jo jag ska möta upp malin , ska fixa intyg från skolan angående praktiken vi hade som vi måste ha för att söka skola sedan ska jag hjälpa min syster på banken och sedan får vi se , men ska nog hem till maria , just ja , gymma också kanske , får se hur det blir med foten , har inte varit ut och gått på den sedan krogen , men det ska nog gå bra hoppas vi .

nej nu ska jag fixa mig inför dagens äventyr.
puss och kram alla .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback