ingen är så bra som du .

jag begav mig tillbaka till stan vid halv 4 , tänkte att maria måste ju vara klar nu ,
nej nej , helt fel , så maria ringde nattis så jag drog dit , va till apoteket med henne och åt mat på aldos där sanna jobbade i dag , så vi snackade med henne och så , sedan drog vi tillbaka till efect där maria färgade & klippte sig , hon vart klar strax innan 6 , så i 5 timmar höll dom på med henne hår , haha .
men super snyggt vart det .
och en sak till ... hon är världens bästa vän .
inte för att avslölja så mycket , så kanske min sommar är räddad , KANSKE.


jag hittade en vän att spendera kvällen med,och det är nattis , vi ska se på film och bara slappa hos henne,hon är sjuk och jag är pank , så jag drar dit om en stund .
så ha en bra kväll.
PUSS.

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

saknar dig också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback