Lobby .

image493


Kvällen började med att jag gjorde i ordning mej hemma , tillsammans med syster & emelie , hämtade maria i högbo , åkte hem och fixade klart det sista , sedan kom maria tiffy & johan och hämtade mig , vi åkte till Tanja , där vi var fram till halv 12 , hade otroligt roligt och spelade in lite klipp . Sedan fick vi skjus av marcus ner på stan , vi åkte i hans jobbar bil som är en liten minibuss utan säten , så jag maria sanna & ullis satt därbak och åkte fram och tillbaka mellan sakerna , men roligt hade vi haha , och nattis och josef satt där fram :) jag & nattis hoppade av vid fredos typ , dom andra åkte vidare , så vi gick till lobby , va en liten kö redan då , så vi gick in , träffade dom andra efter en halv timme kanske , så vi dansade , drack och hade det kul. sedan vid 2 drog jag och nattis och tog ut jackorna eftersom vi hade dom nere och alla andra uppe, så vi stod och snackade med adam en stund , sedan gick vi hem och sov .

Helt fantastisk kväll .
tack babes .

och trots min förkylning klarade jag kvällen .
men att sova sen ?
haha , usch det gick inte alls , kanse somnade halvt vid halv 6 .
drygt .

PUSS på er.


lite vimmelbilder :
   
   

1. maria ,nattis & kim . 2. sanna & tiffy 3. jag . 4. tiffy & maria .
5. jag & ullis .6. Jag & Nattis 7. Nattis

<3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback