Lobby & ett tips .

i dag öppnar undervåningen på Livingroom , som ska heta Lobby , så vi får se hur det blir , hoppas jag kan följa med brudarna pga min fot , kunde inte gå så bra på den i går , så det känns vädelös om jag inte kan dansa eller något där inne , för det kostar ändå 100 :- . men till emelie och festa ska jag först , sen får vi ta kvällen förifrån :)

nu ska jag i väg till systemet .
undra om jag ska gå ut i myskläderna och detta hår .
äh det får bli så .


TIPS
image436

detta enligt mig är det bästa "PLUMP" läppglanset , man känner verkligen hur det sticker i läpparna och reslutatet blir verkligen skit bra , jag köpte det förra året , och var tvungen att köpa det igen ,
Finns på Kicks i pub:huset i stockholm .
och troligtvis på andra kicksbutiker i stockholm
eller på åhlens city .

Läppglans i mitt hjärta .

Skriv en kommentar här
Postat av: Brallan

ååååh, jag som vill haaaaa! ;)

Postat av: matilda

Får ta och köpa det där nästa gång jag är i Sthlm då :P Hur mkt kostar det?

2008-03-03 @ 19:47:13
URL: http://hallonshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback