LOBBY .

image438


gårdagen :

började med att vi drog hem till maria och därifrån hämtade emelie upp oss , sedan åkte vi hem till henne och började med maten , då kom även ullis , tanja & linn , vi fixade i ordning oss och sedan var det dags för mat , sjukt gott och emelie bor fantasitkst fint måste jag säga . sedan började vi festa loss , kollade på melodifestivalen , emelie hade sån dära box som man kan pausa i det var cool , så vi spolade tillbaka till linda bengtzing ännu en gång , men brudarna uppskattade fan ingen låt , jag tyckte lindas var helt okej , tyckte ärligt omgången var dålig , men sånt är livet , sedan kom taxin och hämtade upp oss vid 22.00 , så åkte vi förbi lobby först , knappt någon kö så vi drog till fredos och köpte oss en cider och sedan drog vi vidare och nu hade kön bildats , så vi stog och trängdes och sjöng i kanske 30 min , men det var det värt , väl där inne dansade vi loss och hade det as roligt . sedan drog jag ankan och bullen ut , även linn , snackade med folk , sedan bar det i väg till adam där vi hämtade öl , sedan till kim , rätt trött på folket där ett tag men men , efterfesten hos kim innehöll , ölspelet , snacka och trötta människor , men jag driog därifrån runt 7 och kom hem och duschade eftersom jag och maria hade hällt öl på varandra , (fråga mig inte varför) .. men håret blev väldigt lockigt av det , hahaha .
nej sen somnade jag efter en härlig dusch.
vaknade vid 2 , åt mat och slappade med babsen i emmas rum.
puss & tack för en braaaaaaaaaaaa kväll.
min fot lider i dag ^^
<3


    

      underbar kväll .

Skriv en kommentar här
Postat av: Angelica

TACK SJÄLV BABE :*
och puss på din fooot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback