Lördagen .

gårdagen var otroligt lyckad, trots att saik förlorade och charlotte vann melodifestivalen, trots att hon kan klara sig bra därborta men sanna eller linda va mina favoriter .

började med gårdagen hos fia , jag maria och tanja åkte dit till tre , kollade på saik , under tiden hann nattis, tiffy, fias kompisar komma dit , efter bandyn , så gick vi till fredos och åt mat , och jag och tanja kan säga att vår pasta va sjukt sjukt stark , vi bara satt och garva för den va så stark , aldrig mer . haha .

sedan återvände vi till fia där vi började göra oss i ordning , sedan kom kim & alex dit , kollade snabbt på melodifestivalen sen var vi tvungen att ge oss av till patrik . kom dit till halv 9 , drack , knäppte kort och hade det riktigt trevligt , även sanna kom dit .

sedan blev det lobby för våran del , tror att vi blev fotade av nöjesmix också haha .

och förlåt om jag blir dryg och ringer vissa samtal när man är på g , haha
men hoppas du inte tyckte jag va allt för jobbig (A) haha .

sedan efter det , drog jag med nattis hem , somnade nästan i hennes säng , sen begav jag mig ut ensam till vikting , där man hör tanja skrika "SARA" ... hon vart glad , så vi tog en taxi tillsammans hem haha . medans maria & kim fortsatte sin kväll på en efterfest , vi andra drog hem :)

en sak till , snackade med carro , hon va på efterfesten på melodifestivalen ,
glad för din skulle hjärtat ! :)


tack girls , ni är underbara .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback