mysig kväll med mysiga vänner .

dåså , då fick man tid för datorn en sväng haha .

i går så hämtade maria och johan upp mig vid 12 ungefär , vi lämnade av johan och tog med oss bilen , först gav vi oss till åhlens , sedan till AMS , och sedan åt vi lunch på Nattis jobb , och snackade med henne . vi bestämde att det skulle bli film tajm senare på kvällen .

så jag och maria åkte in till valbo och kollade lite först , hittade lite jag måste köpa .så mamma eller pappa får ta och peja , för jag har inga pengar förtillfället. haha

sen åkte jag hem en stund , åkte tillbaka till maria , hämtade upp nattis och åkte till videohallen och hyrde två filmer , en thriller och en barnfilm haha , (som förövrigt maria och nattis trodde va otecknad ) ... fel . haha

sen gick vi vidare hem till Sanna där vi spelade super mario till en början (och jag är bäst (A) ) ... haha
och sedan kollade vi på filmerna , spelade alfabet och myst. sedan begav vi oss hem på vandringsvärd .. släppte av nattis vid henne , sedan hamnade jag och maria i lekparken och gungade på en sjukt härlig gunga , den är vår i sommar .
sedan drog vi hem till henne och sov .

vi gick upp halv 1 ungefär i dag , skjusade henne till frissan , nu är jag hemma och vänder , ska byta om och duscha . sedan åker jag tillbaka dit .

så senare blir det bara hemmakväll , inga pengar här inte .
så om någon har tråkigt. hör av er ^^

PUSS.


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback